Verantwoord snoepen!

Als sporter probeer je zo gezond mogelijk te leven. Je weet een gezond tussen doortje is Fruit. Toch is het heel menselijk dat je trek krijgt in andere lekkere dingen, dat kan zowel iets zoet zijn of iets hartigs. Nu zijn er op de markt heel veel dingen die er mooi op inspelen. Je kunt dus verantwoord snoepen! Ik heb dit keer wat eiwitsnoepjes getest en wat cakejes. Ik heb al deze lekkernijen van de webshop Protislank gehaald. Ze hebben op dat gebied een aardig assortiment. Het was dan ook echt moeilijk kiezen wat te nemen 😉

FUNNBARAls eerst heb ik 3 soorten Funnbars getest. Ik had de smaken Tropical Berry, Orange Cream en Caramel & Chocolat getest. De verpakking doet mij erg aan Fruitella denken. Als je de snoepjes ook opent, dan zie je de gelijkenis met Fruittella’s. Maar de smaak is totaal anders. Als ik een Fruitella neem dan vind ik het echt enorm zoet. Deze drie eiwitsnoepjes die ik heb getest zijn alledrie niet zo heel zoet. Gelukkig! want ik vind een Fruitella echt te zoet van smaak. Deze eiwitsnoepjes zijn wat romiger van smaak en je proef heel flauw een fruitsmaakje. Ik geef wel toe, ik moest wel een beetje wennen aan de snoepjes, omdat het qua smaak niet te vergelijken is met een ander snoepje. De beet van het snoepje is ook heel anders, hieraan moet je wennen. Chocolade & Caramel die doet mij wel denken aan auto drop, wat op zich best maf is want het is chocolade smaak en geen drop smaak. Deze vind ik het lekkerst van de drie smaken die ik heb getest! Maar ik ben dan ook gek op chocola en drop. Het is dus een perfecte eiwitsnack op elk moment van de dag. Ikzelf had ze in de auto liggen voor als ik lekkere trek kreeg.

FunnBar 

Funnbar van BPI Sports is de nieuwe manier om eiwitten te eten. Funnbar is genieten van pure eiwitten zonder schuldgevoel! 15 gram hoogwaardig eiwit per reep en volledig suiker- en vetvrij!

FUNBARFunnbar van BPI Sports is heerlijk eiwitsnoep met maar liefst 15 gram hoogwaardige eiwitten uit Whey en Milk Protein. Funnbar bevat slechts 15 kcal, 2 gram koolhydraten en is volledig suiker- en vet vrij. Ideaal voor sporters en bodybuilders of in je eiwitdieet. Een Funnbar bevat 10 apart verpakte eiwitsnoepjes zodat je niet altijd de hele reep in een keer hoeft op te eten. Dat is handig!

Voordelen Funnbar

  • Funnbar is het perfecte eiwitsnoep!
  • 15 gram hoogwaardige eiwitten per Funnbar
  • Alleen de beste eiwitten uit Whey en Milk Protein
  • Fitness, Bodybuilding en (eiwit)dieet
  • 10 apart verpakte stukken per Funnbar
  • 0 gram suikers en  0 gram vet!
  • 0 kunstmatige kleurstoffen
  • Slechts 15 kcal per snoepje
  • 100% natuurlijke smaken!
  • Maar liefst 12 Funnbar repen per doos!

Ook heb ik verschillende Cakejes getest zoals Madeleine cake, brownie , cranberry muffin en een chocolade wafel.IMG_8424

Dit waren stuk voor stuk lekkere tussendoortjes wat ook heerlijk te combineren was bij een kopje thee. Protislank heeft ook verschillende soorten koekjes, dus het is als je een snoepkont bent echt moeilijk kiezen welke je nou moet nemen. Ikzelf vond de Madeleine cake het lekkerst van allemaal. Het smaakte echt als cake en je proefde de heerlijke vanille smaak.

Deze cakejes zijn allemaal eiwitrijk, dus als je een keer wat anders wilt dan een proteinebar, zijn dit prima alternatieven. Alles is aspraam en suikervrij en ideaal voor vegetariërs.

Natuurlijk moet je deze snacks niet onbeperkt gaan eten, maar dit zijn wel verantwoorde tussendoortjes.

Dit is om het makkelijker te maken voor mensen op een dieet. Zo kun je het eenvoudiger volhouden in plaats van gelijk alles onthouder te zijn. Zo zie je maar weer, dat je jezelf ook best eens mag verwennen.

1 thoughts on “Verantwoord snoepen!

Plaats een reactie