Winactie! versier je interieur met een unieke sticker design

In samenwerking met de leuke webshop van Tenstickers organiseren we deze leuke winactie. Met deze weg geef actie, maak je kans op een waardebon t.w.v. €30. Deze kun je gebruiken voor een sticker naar keuze op de website: www.tenstickers.nl

keuken

blij met mijn keuken, maar het mag best een stukje vrolijker

uitleg

Voordat je begint lees goed de gebruiksaanwijzing

Vaak ben ik in de keuken te vinden. Ik ben erg blij met mijn keuken. Ik heb een strak design. Eigenlijk miste het ook iets, maar wat kon ik nooit bedenken. Tot ik op de site van tenstickers kwam. Ik had moeite met uitkiezen. Ze hebben zoveel keus. Maar uiteindelijk heb ik mijn favoriete sticker gevonden. LOVE COOKING staat er geschreven. Het lijkt net of er in de keuken met een dikke stift geschreven is.  Toen ik de sticker thuis gestuurd kreeg, zat er een brief in de koker met instructies hoe de sticker te plaatsen.

Ik heb alle gebruiksaanwijzing opgevolgd  Nadat ik de wand goed schoon had gemaakt ,kon ik de sticker erop leggen.  Daarna met een liniaal (of ander middel waarmee je de sticker goed glad strijkt) glad gestreken. Het was echt een peace of cake en binnen 5 minuten had ik mijn grijze keuken opgevrolijkt met deze vrolijke sticker. Het maakt mijn keuken een stuk speelser zo. Ben er erg blij mee! Het is ook makkelijk schoon te maken. De sticker laat niet los. Het lijkt ook bijna of het erin is gekerfd, zo strak zit het op mijn keuken geplakt.  Het eind resultaat zie je onderaan mijn blog. Lijkt het je ook leuk je Interieur op te vrolijken? Met deze winactie is het mogelijk! lees hieronder wat je moet doen.

sticker

het eindresultaat

Zoek jij nog leuke decoratie voor de kinderkamer, speelhoek, slaapkamer, woonkamer of eender welke plaats in je woning? Ben jij op zoek naar een leuke sticker voor op je laptop, auto, motor of fiets? Dan ben je bij Tenstickers aan het juiste adres! Zij beschikken over meer dan 1200 originele designs van decoratie-en interieur-stickers. Vind je toch niet de sticker waarnaar je opzoek bent? Dan kan je altijd samenwerken met één van hun ontwerpers, zij maken dan in samenwerking met jou de sticker die je wenst!

Winactie!

Zoals ik hierboven al aangeef, mag ik van Tenstickers een waardebon van €30 weggeven. Eén van jullie kan dus een sticker naar keuze kiezen op de website, óf er zelf één ontwerpen! Je hoeft hierbij natuurlijk geen verzendkosten te betalen. DOE JE MEE, doe dan het volgende: – Like Tenstickers op Facebook of Twitter en laat hieronder een bericht achter, zo kan ik de namen doorgeven aan Tenstickers en die controleert dan of jullie hun pagina hebt geliked en dan word de winnaar uitgekozen. Woensdag 25 maart 2015 word de winnaar bekend gemaakt.IMG_9367

7 thoughts on “Winactie! versier je interieur met een unieke sticker design

  1. Die sticker staat echt super leuk in je keuken, het maakt het inderdaad een stuk vorlijker/speelser! Ik heb ook heel vaak nagedacht/gekeken naar stickers voor aan m’n kale muur, misschien kan ik dat dan nu eindelijk gaan doen 😉 Ik volg je op twitter @maaikerosalie en FB met achternaam die begint met een T, hihi. Zou trouwens een leuk extra cadeautje zijn, ik ben de 26e jarig 😀

Geef een reactie

